GYIK

GYAKORI KÉRDÉSEK


Kattintson arra a kérdésre, mely Önt is érinti, vagy gördítsen lejjebb a válaszokhoz.


Termékekkel kapcsolatos kérdések:


        1/1. Csak a bélyegző gumit szeretném lecserélni. Lehet csak külön ezt vásárolni?
        1/2. Hogyan kell kicserélni a lenyomatot a bélyegzőházban?
        1/3. Hogyan fog kinézni a bélyegzőm lenyomata?
        1/4. Hogyan tudok bélyegzőpárnát cserélni?


Rendelés menetével kapcsolatos kérdések:


        2/1. Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
        2/2. Hogyan adhatom le a rendelésemet?
        2/3. Hogyan tudok rendelni? Mi a rendelés menete?
        2/4. Miért nem kaptam meg rendelés után az automatikus visszaigazoló levelet, mi a teendő?


Fizetéssel kapcsolatos kérdések:


        3/1. A webáruházban nettó vagy bruttó árak vannak? 27% ÁFA?
        3/2. A feltüntetett árakon kívül van más költség is?
        3/3. Van szállítási díj? Ha igen mennyibe kerül?
        3/4. OTP Simple online bankkártyás fizetést választottam, de nem tudtam fizetni. Mit tegyek?
        3/5. Átutalással fizetnék, hova kell utalnom?
        3/6. Hogyan kapom meg a számlát?


Határidővel, szállítással kapcsolatos kérdések:


        4/1. Mikor készül el a bélyegzőm?
        4/2. Mikor kapom kézhez a csomagot?
        4/3. Mikor és hol vehetem át a csomagom, ha személyesen venném át?


Egyéb kérdések:


        5/1. Nagyobb megrendelésem lenne, hogyan kérhetem ajánlatukat?
        5/2. Nem találom a keresett terméket! Csak a webáruházban található termékeket lehet kapni Önöknél?



További felmerülő kérdésekben kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársunk készséggel áll az Ön rendelkezésére!





1/1. Csak a bélyegző gumit szeretném lecserélni. Lehet csak külön ezt vásárolni?



Természetesen van rá lehetőség, hogy csak bélyegzőgumit készíttessen. A legnépszerűbb méretekben megtalálja a termékeket a "Bélyegzőgumi" kategóriában. Amennyiben más méretben szeretné megcsináltatni a lenyomatot, úgy kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon (06-30/268-9514) vagy e-mail-ben (info@drustamp.hu).


Vissza az oldal tetejére




1/2. Hogyan kell kicserélni a lenyomatot a bélyegzőházban?



A megrendelt bélyegzőgumi mellé fog kapni csomagjában egy méretre vágott kétoldalú ragasztócsíkot.

Blogbejegyzésünk bélyegzőgumi cserével kapcsolatban:
http://drustamp.hu/blog/belyegzogumi-csere



Személyes átvétel esetén térítésmentesen helyezzük fel bélyegzőjére a kért gumilemezt (amennyiben igényt tart rá).



Bélyegzőgumi felhelyezése új bélyegzőre:


Vissza az oldal tetejére




1/3. Hogyan fog kinézni a bélyegzőm lenyomata?



Alapesetben amennyiben Ön másképp nem rendelkezik és általános szöveges lenyomatot szeretne, akkor a lenyomat Arial betűtípussal középre igazított lesz és az első sort vastagabban szedjük.
Például:



Minta lenyomat

Természetesen minden esetben az Ön kérésének megfelelően járunk el, tehát kérhet más igazítást, keretet, .... Ezt rendeléskor a pénztárban a megjegyzés rubrikába kérjük felvezetni.



Logóval vagy képpel kért lenyomatok esetén konzultálunk és szerkesztést követően küldjük a mintát. Az első két konzultáció ingyenes.


Vissza az oldal tetejére




1/4. Hogyan tudok bélyegzőpárnát cserélni?



A bélyegzőpárna kicserélésének módja a bélyegző típusától függ, de sok esetben szinte ugyanúgy működik. Az alábbiakban talál két videót ezzel kapcsolatban, további kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat:


 


Vissza az oldal tetejére




2/1. Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?



Természetesen igen. Rendelését leadhatja a webáruházon keresztül a vendégpénztárban és e-mail-en is. Ha telefonon adná le megrendelését mindenképpen ragaszkodunk a későbbi e-mail-es megerősítéshez is (az esetleges félrehallás kiküszöbölése végett, hogy valóban az kerüljön a bélyegzőre, amit Ön szeretne).


Vissza az oldal tetejére




2/2. Hogyan adhatom le a rendelésemet?



Rendelését az alábbi módokon adhatja le:

1. Webáruházban regisztrációval
2. Webáruházban vendégpénztárban
3. E-mail üzenetben
4. Különleges esetekben telefonon


Vissza az oldal tetejére




2/3. Hogyan tudok rendelni? Mi a rendelés menete?



Amennyiben webáruházon keresztül szeretné elküldeni rendelését, abban az esetben az ÁSZF 9. pontja tartalmazza a pontos lépéseket. Kattintson a linkre és már olvashatja is!



E-mai-es rendelés

E-mail-es megrendelés esetén, kérjük ne felejtse el megadni az összes fontos részletet, mint például:
- termék megnevezése
- darabszám
- specifikációk megadása (pl: bélyegzőpárna színe, bélyegzőház színe)
- egyedi termék esetén a rá kért felirat, kép
- átvételi/szállítási mód (+ szállítási cím)
- fizetési mód (utánvét, online bankkártya, előre utalás)
- számlázási adatok (cég esetén + adószám is!)
​...



Az e-mail-en, telefonon leadott megrendelés ugyanúgy ahogy a webáruházon keresztül leadott megrendelés távollévők között köttetett szerződésnek minősül. Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket az alábbi url-en olvashatja: http://drustamp.hu/aszf , mely tartalmazza az elállási jogról, garanciáról és még sok minden más fontos információról való további tájékoztatást.


Vissza az oldal tetejére




2/4. Miért nem kaptam meg rendelés után az automatikus visszaigazoló levelet, mi a teendő?



Hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat (06-30/268-9514) vagy írjon e-mail-t (info@drustamp.hu).
Lehetséges okok:
- az Ön levelező rendszere nem engedi át e-mail-ünket (ez esetben másik e-mail-ről küldjük újra)
- rosszul lett megadva az e-mail cím (ilyenkor pontosítunk és már megy is ki a visszaigazoló levél)
- a rendelés véglegesítésénél nem kattintott az utolsó megerősítő gombra (a nem véglegesített rendeléseket nem menti a rendszer, ilyen esetben újra le kell adni a rendelést, ezt akár e-mail-en is megteheti)


Vissza az oldal tetejére




3/1. A webáruházban nettó vagy bruttó árak vannak? 27% ÁFA?



Webáruházunkban minden esetben bruttó árak szerepelnek, melyek már tartalmazzák a 27% ÁFA-t.


Vissza az oldal tetejére




3/2. A feltüntetett árakon kívül van más költség is?



A megadott árak komplett árak, azok tartalmaznak minden költséget, egyedi termék esetén a készítést is.


Vissza az oldal tetejére




3/3. Van szállítási díj? Ha igen mennyibe kerül?



A szállítás egy megadott magyarországi címre:
- bruttó 14.999,-Ft megrendelés összegéig + bruttó 990,-Ft a szállítás GLS futárszolgálattal
- bruttó 15.000,-Ft megrendelés összegétől ingyenes


Vissza az oldal tetejére




3/4. OTP Simple online bankkártyás fizetést választottam, de nem tudtam fizetni. Mit tegyek?



Semmit. :) Az online bankkártyás fizetéshez mi a számlázz.hu rendszerét használjuk. A beérkezett megrendeléseket feldolgozzuk, majd ha mindent rendben találtunk, munkatársunk kiállítja a díjbekérőt, melyet az említett számlázz.hu rendszerén fog megkapni.
Ez után már csak annyi a dolga, hogy a levélben található képre kattint és már meg is kezdheti az online bankkártyás fizetést.


Vissza az oldal tetejére




3/5. Átutalással fizetnék, hova kell utalnom?



Munkatársunk felülvizsgálja a megrendelést és hamarosan küldi az átutaláshoz szükséges díjbekérőt.


Vissza az oldal tetejére




3/6. Hogyan kapom meg a számlát?



A kiállított papír alapú ÁFA-s számlát a csomagba a termék mellé tesszük, személyes átvétel esetén kézhez kapja a termékkel együtt.
Külön kérésre elektronikus számlát is tudunk küldeni a papír alapú helyett, ha ilyen kérése volna, azt kérjük rendeléskor a pénztárban a megjegyzés rubrikába írja bele.


Vissza az oldal tetejére




4/1. Mikor készül el a bélyegzőm?



Elkötelezett célunk, hogy tartsuk a "tempót", hiszen mindenki szeretné mihamarabb a kezébe fogni a csomagot. Általános esetben a bélyegzőket egyeztetés után 1-2 munkanapon belül legyártjuk. Az éppen aktuális munkák ütemezésével kapcsolatban ügyfélszolgálatunk áll rendelkezésére.


Vissza az oldal tetejére




4/2. Mikor kapom kézhez a csomagot?



Általános esetben a bélyegzőket egyeztetés után 1-2 munkanapon belül legyártjuk. Kiszállítással rendelt termékek esetében a kézbesítés + 1 munkanapot vesz igénybe.
Házhozszállítás esetén a hétvégén leadott rendelések várhatóan kedden-szerdán kerülnek kézbesítésre, de a feladásról minden esetben küldünk értesítőt és pontosítjuk a kézbesítés idejét.


Vissza az oldal tetejére




4/3. Mikor és hol vehetem át a csomagom, ha személyesen venném át?



Amint rendelését összeraktuk értesítjük Önt e-mail-ben. Az átvételt Budapesten a 17. kerületben lévő irodánkban ügyfélfogadási időben tudjuk biztosítani. Címünk: 1173 Budapest, Ferihegyi út 64. Átvételi időpontjaink: hétfő - kedd - szerda - csütörtök 15 és 17 óra között van.

Térképet az alábbi oldalon talál:
http://drustamp.hu/szemelyes-atvetel

Kérjük, minden esetben várja meg a rendelés státuszfrissítő e-mail-t ("személyesen átvehető") mielőtt befáradna átvevőpontunkra.


Vissza az oldal tetejére




5/1. Nagyobb megrendelésem lenne, hogyan kérhetem ajánlatukat?



Amennyiben szeretné ajánlatunkat kérni, kérem vigye az egeret a felső menüben található "Információk"-ra, majd kattintson a legördülő menüben az "Ajánlatkérés" gomb alatti linkre és töltse ki a rubrikákat. E-mail-en is kérheti ajánlatunkat, ez esetben kérjük, ajánlatkérő levelét az info@drustamp.hu e-mail címre szíveskedjen elküldeni.


Vissza az oldal tetejére




5/2. Nem találom a keresett terméket! Csak a webáruházban található termékeket lehet kapni?



Webáruházunk nem tartalmazza még az összes nálunk kapható terméket, a termékek feltöltése folyamatos. Amennyiben Ön COLOP, TRODAT vagy TRAXX terméket szeretne vásárolni, de azt nem találja még a webáruházban, akkor kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, ahol készséggel állnak az Ön segítségére. A fent nevezett márkák valamennyi terméke megvásárolható nálunk.


Vissza az oldal tetejére
Loading...
Loading...
Loading...