Menü
Kosár

GYIK

GYAKORI KÉRDÉSEK


Kattintson arra a kérdésre, mely Önt is érinti, vagy gördítsen lejjebb a válaszokhoz.


Termékekkel kapcsolatos kérdések:


        1/1. Csak a bélyegző gumit szeretném lecserélni. Lehet csak külön ezt vásárolni?
        1/2. Hogyan kell kicserélni a lenyomatot a bélyegzőházban?
        1/3. Hogyan fog kinézni a bélyegzőm lenyomata?
        1/4. Hogyan tudok bélyegzőpárnát cserélni?


Rendelés menetével kapcsolatos kérdések:


        2/1. Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?
        2/2. Hogyan adhatom le a rendelésemet?
        2/3. Hogyan tudok rendelni? Mi a rendelés menete?
        2/4. Miért nem kaptam meg rendelés után az automatikus visszaigazoló levelet, mi a teendő?


Fizetéssel kapcsolatos kérdések:


        3/1. A webáruházban nettó vagy bruttó árak vannak? 27% ÁFA?
        3/2. A feltüntetett árakon kívül van más költség is?
        3/3. Van szállítási díj? Ha igen mennyibe kerül?
        3/4. OTP Simple online bankkártyás fizetést választottam, de nem tudtam fizetni. Mit tegyek?
        3/5. Átutalással fizetnék, hova kell utalnom?
        3/6. Hogyan kapom meg a számlát?


Határidővel, szállítással kapcsolatos kérdések:


        4/1. Mikor készül el a bélyegzőm?
        4/2. Mikor kapom kézhez a csomagot?
        4/3. Mikor és hol vehetem át a csomagom, ha személyesen venném át?


Egyéb kérdések:


        5/1. Nagyobb megrendelésem lenne, hogyan kérhetem ajánlatukat?
        5/2. Nem találom a keresett terméket! Csak a webáruházban található termékeket lehet kapni Önöknél?



További felmerülő kérdésekben kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársunk készséggel áll az Ön rendelkezésére!





1/1. Csak a bélyegző gumit szeretném lecserélni. Lehet csak külön ezt vásárolni?



Természetesen van rá lehetőség, hogy csak bélyegzőgumit készíttessen. A legnépszerűbb méretekben megtalálja a termékeket a "Bélyegzőgumi" kategóriában. Amennyiben más méretben szeretné megcsináltatni a lenyomatot, úgy kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat telefonon (06-30/268-9514) vagy e-mail-ben (info@drustamp.hu).


Vissza az oldal tetejére




1/2. Hogyan kell kicserélni a lenyomatot a bélyegzőházban?



A megrendelt bélyegzőgumi mellé fog kapni csomagjában egy méretre vágott kétoldalú ragasztócsíkot.

Blogbejegyzésünk bélyegzőgumi cserével kapcsolatban:
https://drustamp.hu/blog/belyegzogumi-csere



Személyes átvétel esetén térítésmentesen helyezzük fel bélyegzőjére a kért gumilemezt (amennyiben igényt tart rá).



Bélyegzőgumi felhelyezése új bélyegzőre:


Vissza az oldal tetejére




1/3. Hogyan fog kinézni a bélyegzőm lenyomata?



Alapesetben amennyiben Ön másképp nem rendelkezik és általános szöveges lenyomatot szeretne, akkor a lenyomat Arial betűtípussal középre igazított lesz és az első sort vastagabban szedjük.
Például:



Minta lenyomat

Természetesen minden esetben az Ön kérésének megfelelően járunk el, tehát kérhet más igazítást, keretet, .... Ezt rendeléskor a pénztárban a megjegyzés rubrikába kérjük felvezetni.



Logóval vagy képpel kért lenyomatok esetén konzultálunk és szerkesztést követően küldjük a mintát. Az első két konzultáció ingyenes.


Vissza az oldal tetejére




1/4. Hogyan tudok bélyegzőpárnát cserélni?



A bélyegzőpárna kicserélésének módja a bélyegző típusától függ, de sok esetben szinte ugyanúgy működik. Az alábbiakban talál két videót ezzel kapcsolatban, további kérdés esetén hívja ügyfélszolgálatunkat: